Jag var på TV tydligen!

På bokmässan i år råkade jag gå förbi mitt förlags monter och de hade panik, någon hade ställt in ett seminarium typ en minut tidigare, och de behövde någon som kunde snacka lite på ämnet ”Nio är det nya fjorton”, så jag kutade dit på sju minuters varsel. En av mina underbara svägerskor såg nu detta samtal på TV, så det har jag också gjort precis. En underbar moderator som heter Eva Dahlin, och en klok kollega som heter Katarina Genar och jag i på tok för kort kjol. Kolla om ni vill, jag var lite trött och syrelös och djupt koncentrerad på att inte ha läppstift på tänderna, men står för allt som vanligt:

http://www.ur.se/Produkter/185182-UR-Samtiden-Bokmassan-2014-Nio-ar-det-nya-fjorton

IMG_1122.JPG

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

