Imani and you mum, sitting in a tree.

Fick den här länken från Ida, SO TRUE! Och nu skriver liksom min nya spökhistoria (eller vad det blir, men om Ella och Dylan i alla fall), i princip sig själv. Just nu, alltså. Jag tvättar samtidigt, satt hos mina skäggiga vänner på Brick Lane i morse, har kollat igenom denna min text som publicerades på Augmented Society idag samt tömt en diskmaskin. Jag har även ätit avokado och popcorn, kammat mig och köpt färgkol.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Imani and you mum, sitting in a tree.

  1. Hanna skriver:

    Och nu delar du, jag upplever en slags glädje i igenkänningen (även om jag inte längre är där i det svåra nu) och jag finner tröst i meningen: ”Andas, ät lite kyckling, du kan lika gärna stanna kvar och se hur det går.”. Tack Rebecka.
    Hanna

Kommentera

