No discretion in fortune telling

IMG_1505.JPG

IMG_1462.JPG

IMG_1487.JPG

IMG_1461.PNG

IMG_1499.JPG

IMG_1489.JPG

IMG_1485.JPG

IMG_1501.JPG

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till No discretion in fortune telling

  1. B skriver:

    Hej, du känner inte mig och blabla, men jag vill ändå berätta: inatt drömde jag att du vann pris för artikeln i Arena. Priset var att du och din man skulle göra en låt med Madonna (?). Du rappade (din man sjöng) och du hade en gigantisk skinnrock och var det coolaste jag sett. Sen spådde du mig, och sa hemska hemska saker om min framtid. Bla kommer jag tydligen hamna i ett mkt dåligt förhållande där jag konsekvent använder ursäkten att jag gått in i en dörr 😦

    Inser att jag:
    1 blev mkt imponerad av Arena-texten
    2 ev är lite besatt av din blogg/insta
    och kanske även 3 är rädd för framtiden.

Kommentera

