Three of swords

Åt massa goda grejer med Daniel och Roger i fredags, och pratade hål i huvudena på oss själva om representation, intersektionalitet, svenskt debattklimat och luftväxter. Sedan tog jag min familj till Daily Arts centre på Yoshitomo Nara-utställningen i lördags, SÅ FIN. Ett rum var teckningar från 1989-nu, helt fantastiskt, och massa skulpturer och grejer. På kvällen spådde jag hos Stephanie, bland annat en känd som heter Josh Harnett tydligen, och igår gick vi i Victoria Park, under hela promenaden hade minst en person rullskridskor och sedan väntade vi i en timme på mat. Min bästa mat just nu är: side order avocado.

Idag har jag fått veta att jag är oklar på Facebook, att det börjat gå vinterkräksjuka här och att Betty lustigt nog just nu är hemma hos en familj som just haft det, att min kropp behöver D-vitamin och folsyra, massa om ”förträngda minnen” eftersom Johannes köpte Filter till mig när han var i Sverige, att Cirkeln-trailern ser extremt lovande ut, att en av mina mycket få idoler inom liv och skriv älskade min Yung Lean-text i Arena och något mer.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

