All these tattoos on my skin they turn u on

Jag fryser om fötterna, men efter två-tre dagar av frivillig radioskugga och långa flighter och Ho Chi Mihn och nu Hoi An går min hjärna varm. Har viskat namnen på människor jag älskar och skickat ut med en ljuslykta på floden. Köpt regnkläder, ätit vårrullar, inte fattat hur lång inflationen här är gången (100 000 dong motsvarar en dollar) och samtidigt håller jag på med den här grejen, så sjuk, vill ni veta ens, den kommer bli min död. I morgon ska vi fiska på vietnamesiskt vis, hoppas att det är harpun men jag är redan sugen på lunch. Har ej rökt cigg på tre dygn 🙂 det var inte ens svårt. Älskar Vietnam men jag kan inte bo här, mitt hår blir så ulligt. Försökt reda ut det med barnens tangle tweezer men måste antagligen raka huvudet efter denna resa, om jag inte kör dreads.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

