Spanarna i P1

När personer hör av sig och skriver: ”Är du ok?”, så menar de ofta: ”Fråga om JAG är ens i närheten av ok?”. Och det gör jag, frågar alltså. Jag verkar kunna detta med tarot, och jag har många förslag på psykiska diagnoser på alla jag träffar, inkl mig själv. Med det sagt: jag är ingen psykolog och just nu är jag lite koko pga, ja, orsak, Hannas (FAN VARFÖR FINA DU) självmord, saker jag skriver, personer jag älskar som har det jävligt.

Insåg just att jag egentligen borde vara gladare och mer tacksam än vad jag är. Och att jag inte vill ha fler barn, men att jag samtidigt vill ha två till för att kunna döpa dem till Pemberton och McKenzie. Och kanske ett femte som får heta Winston, som min kompis heter, och Idris Elbas gulliga bebis. Jaja. Livet, din gamla jävel.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

