Min favorit-parasit

Kolla! Det här är den där parasiten som hakar fast sig under tungan på fiskar, livnär sig på fisktungan tills den skrumpnar och dör och sedan lever parasiten vidare som fiskens tunga resten av sitt parasit-liv! Och fisken märker ingen skillnad.

B8q4eU0CYAE7M8x.jpg-large

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Min favorit-parasit

  1. hultmania skriver:

    så gulliii och nöjd i lilla munna <333

  2. Cecilia skriver:

    Skriv något nytt så att man slipper se detta monster varje gång man kommer in! 😉

  3. Linda skriver:

    Hej!

    Läste precis din krönika i Amelia nr 4/15, ”Alla snåla as borde få uppleva samma sak” och jag måste bara säga att det var fan det bästa jag läst på länge. Gillar typ alltid dina krönikor men särskilt denna. Du skriver roligt, vettigt och fyndigt om allvarliga ämnen utan att det blir bajsnödigt. Ville eg mejla men hittade inte din mejladress. Brukar sällan kommentera men nu var jag tvungen!

    Kramar från Linda, 35 år och manochtvåbarn i Stockholm

Kommentera

