Dagens shoutouts till:

– kvinnan med lila afro och rosa leopardjeans som berättade allt om sitt liv, olika engelska/ amerikanska/ italienska dialekter och lite andra grejer på Hawkhurst Vault över en flat white och The Daily Mirror i morse. (Medan jag egentligen skulle jobba.)

– den lille krulliga hunden som kom fram och i princip skakade hand med mig på samma ställe för att vi hade samma frisyr.

– killen jag köpte kyckling av på Bird som sa att han loved my outfit, och att svenskar alltid får jobb i London för att de har rykte om sig att vara pålitliga.

– Katie som färgar mitt hår som hade tänkt på mig igår och så hörde jag genom fönstret när jag gick att hon och hennes kund sa snälla saker om min frisyr, som Heidi Klum hånade i tre minuter straight i lördags.

– den svarta killen med strykpennegul Tower Hamlets- jobbväst som lät mig hälsa på hans pitbull som log på exakt samma sätt som Bob.

– Betty och Bodil som ska måla Nicki Minaj på sina ägg till påsk. (Skolan har sagt att de ska måla ”egg-stra ordinary people”.

– Marica som kommenterade här nedanför och var så vänlig och gjorde min dag.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

