Sorry mrs Jackson

IMG_4578

IMG_4572

IMG_4615

IMG_4645

IMG_4664

IMG_4623

IMG_4549

IMG_4621

IMG_4599

IMG_4659

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Sorry mrs Jackson

  1. Lisa skriver:

    Vilken fantastisk poster. Var hittar jag en sån?

    • Rebecka skriver:

      Vet ej, det är min kompis Raphael som jobbar med att rama in saker som visade mig den igår och sa: ”This is you, Rebecka.” Tror det är för nåt nytt ställe i Hackney, kan kolla om du verkligen är peppad?

  2. asamaria69 skriver:

    Fina bilder! Fina tomater!

  3. Cecilia skriver:

    Klipp dig kort, tror det skulle vara assnyggt!

    • Rebecka skriver:

      Tack, jag brottas dock fortfarande med min självbild efter att jag fick mycket rakare hår efter att jag fått barn. Huvudet är så litet nu? Men jag får väl cancer snart och tappar håret och då blir det väl kort sedan när det växer ut.

      • Cecilia skriver:

        Haha huvudet blir mindre takt med att kroppen blir större? Förhoppningsvis bättre än uppblåst skalle i alla fall… Tänker att du kan ha kort frilla, med större yvig lugg. Tror du hade varit het.

      • Cecilia skriver:

        Menade alltså min egen kropp och skalle, om det inte framgick 🙂

  4. Rebecka skriver:

    Det är nog samma här. Men jag känner mig het som jag är, no offense!

  5. Cec skriver:

    Superhet, ingen tvekan om det!

Kommentera

