*tumbleweed blåser in*

Jag har: sovit i tält, varit i Bath, konstaterat att min snok inte är bruten, slutat med socker, kaffe och vin, börjat flyttpacka, fått panik över Miss Piggy-kräkningen på det jag tänkt skulle vara min privata Ingmar Bergman-toalett i nya huset, läst The girl on the train och börjat på Stål, upptäckt att jag har hår på benen som är ca svarta, signat upp för att sälja saft på summer fair i barnens skola, mött en halvnorsk healer, spått, börjat med en spring-rutin. Vad har ni gjort?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till *tumbleweed blåser in*

  1. Åsa skriver:

    Badat naken i Atlanten fyra dagar i rad och beställt tid hos en homeopat för värmeutslagen.

  2. viola skriver:

    Gjorde slut på en sjuårig relation, kraschade, blev omhändertagen, kaosade, låg. Åker på 1 månads vandring i fjällen istället.

    • Rebecka skriver:

      Wow, tack för inblick i ditt liv! Hoppas du är ok nu och att ”låg” betydde något annat än att du låg ensam till sängs eller på golvet? ❤

  3. Mrs X skriver:

    HURRA att snoken inte ar bruten! Undrade forst nar du skaffat orm… Sa blir det om man laser innan forsta koppen kaffe har natt blodomloppet. Kram! x

Kommentera

