”Even pudding is pudding”

Skrattade mycket åt detta, eller nej det gjorde jag inte alls men jag smålog vid flera tillfällen. Inombords.

En person som varit avgörande för en text jag håller på med sa just upp sig från det jobbet. (Ni som vet, vet.) Det borde ha varit oroande kanske, men det gjorde i stället att jag blev magisk igen och skriver och skriver och just nu tror jag att det blir bra.

Samtidigt kommer bebisar utcuttade ur sin mammas mage (välkommen till världen, Eloise Cordelia!), Betty och Bodil har fått jazzdans-skor som passar mig perfekt, igår var vi på födelsedagskalas för en av mina finaste nya kompisar här som fyllde 70, jag längtar efter en egen hund samtidigt som en hund jag älskar visat sig ha cancer och opereras idag, varför tar det två veckor för H&M att leverera en påse barnkläder, jag längtar efter min mamma, har börjat följa ”kroppsaktivister” på Instagram och tycker plötsligt att jag själv är skitsnygg, min svärmor som jag älskar är här och sköter ALLT inom barnhämtning och matlagning. (Inte för att jag gjort något inom matlagning på senare tid, men barnhämtning gör jag rätt mycket inom.)

   
    
    
    
   

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till ”Even pudding is pudding”

  1. Hanna skriver:

    Nu tänker jag att du skriver nåt samtida om mediesverige. Närå men

Kommentera

