Internets viktigaste och vackraste sida!

Är givetvis skapad av min vän och älskande med komplikationer i ett tidigare liv Linda Spåman! Det är helt fantastiskt vilken vägledning denna sida ger, med ett magiskt blått ljus. Samma dag som Linda och jag skulle spå på Stephanie och Pablos vinbar, satt jag med min kompis Daniel på ett kafé på Broadway Market och så såg jag en Stockholms-kompis som heter Nille knalla förbi i sitt skägg, sprang ut och hälsade och så tipsade jag om spåkvällen och då drog han upp ett kort ur fickan och så var det ett av Lindas tarotkort! Nu ska jag gå ut och försöka hitta en främling att prata med, för det kortet fick jag bland annat. Och du som läser det här ska hit: AKTASPAMAN.NU

makt

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Internets viktigaste och vackraste sida!

  1. Libertin skriver:

    Häromdagen satt jag på ett kafé på Broadway Market och tänkte på att jag nog skulle vilja bli spådd eftersom framtiden är så dimmig när jag tittar på den och det känns som om det finns något i den där dimman som jag borde gripa tag om. Det kanske var samma kafé. Du kanske till och med var där då. Så skulle det kunna vara. Hej från en främling.

Kommentera

