Snor, flor, socker.

Det rinner snor ur min näsa, liksom helt hämningslöst, och jag nyser en gång var tionde minut, två nysningar per omgång. ”Annars mår du?” som Abbe säger till Madicken. Jag är ledsen och glad samtidigt.

Allt händer ju parallellt: två nya bebisar som jag känner, vi har haft besök i två veckor rakt av, min faster är lite sämre men jag ska få träffa henne jättesnart, min bok har kommit (även om mitt paket står nere hos Dankuro som hyr huset vi hyrde förut, fortfarande), jag fick äntligen tatueras av Bitch Ink i onsdags, visste inte ens vad jag skulle ha när jag gick dit men det blev ett gråtande skelett, en fin dödskalle, en derpy liten fågel och ett ljus. (Min bästa tatueringsupplevelse någonsin, precis innan sa jag till Bitch Ink och min kompis Matt att jag skulle grina eftersom jag just skulle få mens och då är jag så smärtkänslig, men det var som att vara på spa. ((De var uppenbarligen ej vana vid att folk berättar om blod.)

Det är ju snart advent. Blev så förkrossad över Trollhättan igår, och förkrossad över ”överenskommelsen” idag. Har nya Timberlands. Fast de skaver på ena fotknölen. Rap life. Och snart, snart, det bästa på hela året: vi ska få en hund.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

