Jag har fått en hund.

  
Hon heter Scout. Hon kom från en dog pound på Cypern, flög till Paris och åkte bil till en rastplats i Kent där vi plockade upp henne och hennes vaccinationspapper och lilla pet passport för 53 timmar sedan. Hon ligger bredvid mig just nu. Hennes päls på huvudet är supermjuk och hennes päls på resten av kroppen kliar genom mina strumpebyxor. Allt jag känner är ändå ren jävla kärlek. Och hennes pruttar, och tveksamma andedräkt, och herregud vad jag älskar alltihopa.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

