Watch this space

Är ni några som läser här ens, längre? Jag är så kass på uppdateringar för jag använder Facebook och Instagram så frekvent. Men jag vill egentligen helst ägna mig åt mitt vanliga arbete och denna blogg.

Kommer ni ihåg när jag flyttade till London och var så ensam att jag uppdaterade flera gånger per dag? Var det kul? Är den tiden förbi? Vad vill ni, älskade tumbleweeds som blåser in och förbi här då och då utan att jag låtit något ens hända, ha? Maila eller kommentera nedan, jag lyssnar.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

27 kommentarer till Watch this space

  1. Karin Malmström skriver:

    Jag har precis hittat till den här sidan, tycker du skriver fantastiskt. Så som jag ofta känner mig!!❤❤❤

  2. Åsa skriver:

    Jag läser om du skriver!

  3. pernilla skriver:

    Vardagsbilder och texter samt fortsätt med att posta dina (ibland krönikor) längre texter om din syn på omvärlden i stort och smått!

  4. Khina skriver:

    Följer dig på instagram och blir matad små teasers. Sen går jag in här för jag vill ha mer. Mer! Mer!

  5. Hanna skriver:

    Ja, skriv eller posta bilder. Vi läser . Dina vardagsbetraktelser och analyser är aldrig tråkiga.

  6. Hanna Rosell skriver:

    Läser allt du skriver, tror jag i alla fall. Gillar jättemycket vardagsgrejs.

  7. Erica de Korostenski skriver:

    Uppskattar alltid när du skriver något nytt. Keep it coming!

  8. Louise skriver:

    Har dig i RSS, läser alltid.

  9. Marie skriver:

    Älskar också alla vardagsskildringar, och du skriver så fantastiskt!

  10. M skriver:

    Går in nästan varje dag för att se om du skrivit något, och blir superglad när det finns något nytt att läsa. Fick aldrig kommenterat då, men när du skrev om att det är roligare att vara rolig än knullbar och beskrev hur du skakar rumpa och smilar med chokladtäckta tänder så var det som om du satte ord på det arv från min mamma jag försöker föra vidare till mina döttrar (som aldrig fick träffa henne) – och du skrev det ganska magiskt på hennes födelsedag. Och jag förstod hur viktigt, revolutionerande och subversivt hennes kroppsskojande och -tricksande egentligen var, tror på riktigt att det gjort mig så immun som det nu går att vara mot kroppsnojor, utseendepress och -kommentarer. Rumpdallerskak, spela ‘Gubben Noak’ på porslinstand, armhålepruttstävling, svänga slängbrösten i takt, le sitt vackraste leende med något i tänderna – och skela när man ska säga något allvarligt – FTW!

    • Rebecka skriver:

      Men du, det här gjorde mig gråtfärdig, stolt och jätteglad! Jag tror ju hårt på magi, givetvis var det din mammas födelsedag just då! Tack. Och lär mig gärna mer om Gubben Noak på porslinstand??? ❤

  11. Skriv på! Väntar troget om inspirationen inte finns där. Gillar verkligen dina berättelser om personer du trillar på och söker upp och blir vän med. Din kärlek till dom. Jag får så mycket kraft när jag läser dina krönikor och vardagstexter, en feministisk styrka. Och berätta gärna mer resan, när kände du hopplösheten? När vände det?

  12. cecilia skriver:

    Tittar förhoppningsfull in då och då och blir lika glad varje gång du skriver!!!
    Å efter att ha varit på resande fot utan internet ett tag var det jackpott, mååånga inlägg!

  13. Linda skriver:

    Jag läser och är alltid lite gladare efteråt, även om jag var glad innan också😃!

  14. Linda Hagberg skriver:

    Jag läser dina texter med stor glädje och mår alltid bra av att del av det du skriver!

Kommentera

