Ok ok, TACK för respons. Då ska jag genast damma av här och blåsa bort spindelväven. Det kan bli dubbelposter om man t.ex. följer mig på Insta eller är kompis på Facebook men det får ni helt enkelt leva med.

Jag sitter just nu vid ett smuligt köksbord (Betty hade dessutom SYLT på mackan i morse så ni kan ju föreställa er) och försöker jobba in allt jag missat medan jag var i Sydafrika. (Här kan man lyssna på min sexiga röst när jag berättar om det  , min bästa resa någonsin! Jag kommer in runt 39 minuter in i programmet.)

Jag är glad för att åtminstone 100 av tulpanlökarna jag satte i vintras har vuxit upp till riktiga växter på bakgården. Känns som att vara i Holland. Fast jag har aldrig varit där. Jag är jättesmutsig i håret och vill bli lärare och måste skicka in min deklaration. Jag är en smula irriterad på personalen på ett pissdyrt bageri/ café på Broadway Market som vägrade låta Betty och mig köpa bröd i morse för att de öppnar 8 och klockan var 7:56 när vi kom förbi. En surdegslimpa kostar ändå goda 5 pund där, de borde vara lite mer tillmötesgående än att skaka på huvudet och sträcka upp 8 fingrar i luften kan man tycka. Men det är snart glömt, sedan dör vi allihopa som Bodil brukar säga.

Länk | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

