Sittin in the front row with black track suit

I somras körde vi bil till Sverige och dumpade barnen på Öland, och sedan åkte Johannes och jag till New York. det var 35 grader varmt där och det kröp en fem centimeter lång kackerlacka på air bnb-mannens TV (på vilken Johannes kollade på ”I’m Caitlin” växlat med ”Keeping up with the Kardashians” men nu blev jag sådär långrandig igen.)

När vi landade fick jag klart för mig att Skepta spelade i Brooklyn SAMMA KVÄLL så jag sa till Johannes: ”SKEPTA SPELAR I BROOKLYN I KVÄLL LET’S MOVE” och då sa Johannes: ”Men du hatar väl konserter?” Och ibland känner han mig bättre än jag känner mig själv. Kanske särskilt efter att ha klivit opp supertidigt på morgonen och skaffat sig viss jetlag.

Men om vi hade varit där så hade vi inte missat DETTA. Shutdown Daddy.

 

Video | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

