When you see a nigga like me shinin’

Kom att tänka på denna av oklar anledning, men njut! Själv njuter jag av ett pissregnigt London, av mina barn varav det ena just skrek att jag är världens sämsta mamma, av att vara den goda frun som stannar hemma när Johannes går på bio samt den bästa vietnamesen på Kingsland Road, nagellack, min hund som börjar bli sjukt bra på att komma tillbaka när jag ropar, avokado-hommous, en bok om gäng i Cape Town, Nadia Rose som vanligt och alla mina tulpaner.

Oh, the glory of it all!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

