Helvetet

Det måste vara möjligt att ha färre än 488 mail i sin inbox? Hur fan gör ni? Jag brukade ha 300 som en gräns men så blev det såhär? Vill radera ALLT. Tips?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Helvetet

  1. Åsa skriver:

    Radera allt!

  2. thoresson skriver:

    När jag reser runt och föreläser om hur en ska få ordning på inkorgen är rekordet strax över 12000 olästa. Du kan lugnt somna om.

    • Rebecka skriver:

      Men herregud, mina är inte olästa! Bara skit jag samlar på mig för att minnas ”inloggningsuppgifter” och ”uppdrag” och sedan fina mail från folk som jag vill svara osv. Då vänder jag på kudden bara, och stoppar in bettskenan 😉

Kommentera

